OLEJ SILNIKOWY MOBIL DELVAC MX EXTRA 10W-40

0.00

MOBIL DELVAC MX Extra 10W-40 – jest syntetycznym olejem silnikowym, który doskonale smaruje nowoczesne silniki benzynowe i wysokoprężne.

Wyczyść

Opis

MOBIL DELVAC MX Extra 10W-40 – jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną. W rezultacie jest rekomendowany przez ExxonMobil do smarowania silników europejskich, japońskich i amerykańskich. Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest produkowany z technologicznie zaawansowanych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających, aby zapewnić solidną odporność na utlenianie, gromadzenie się sadzy oraz przeciwdziałanie zużyciu, także doskonałą ochronę przed odkładaniem się osadów na tłokach, zmniejszenie ilości szlamu aby pomóc wydłużyć trwałość silnika. Jego lepkość i charakterystyka wielosezonowa zapewniają doskonałe właściwości przy szybkim rozruchu oraz pompowalność w niskich temperaturach.

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Informacje o produkcie

Producent

MOBIL

Linie produktów

DELVAC

Rodzaj napędu

Diesel

Lepkość - klasyfikacja SAE

10W-40

Jakość - klasyfikacja ACEA

ACEA A2, ACEA E7

Jakość - klasyfikacja API

API CF, API CF-4, API CG-4, API CH-4, API CI-4, API SJ, API SL

Aprobaty producenta

, , , , , , , , ,

Spełnia wymagania

Caterpillar ECF-2, Cummins CES 20071, Cummins CES 20072, Cummins CES 20077/20076, Cummins CES 20078, Detroit 7SE 270 (4-STROKE CYCLE), RENAULT TRUCKS RLD, VOLVO VDS-2

Opakowania

208L

Zastosowanie

Polecany przez ExxonMobil do następujących aplikacji:

Silniki Diesla z zasysaniem naturalnym oraz z turbo-doładowaniem wykonane przez producentów europejskich, amerykańskich i japońskich
Lekkie i ciężkie pojazdy w ciężąrowym transporcie drogowym łącznie z taborem mieszanym z silnikami benzynowymi w tym samochody osobowe
Maszyny przemysłowe dla górnictwa, budownictwa, kopalnictwa i rolnictwa

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Właściwości i zalety

Wysokoobciążone niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych. Bardziej zwarte konstrukcje silników oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych. Rozwiązania stosowane w silnikach niskoemisyjnych, takie jak wyższe ciśnienie i opóźnienie wtrysku paliwa wymagają od oleju wyższej skuteczności pod względem odporności na utlenianie, rozpraszanie sadzy i lotności. Receptura oleju Mobil Delvac MX Extra 10W-40 składa się wysokiej jakości olejów bazowych oraz doskonale zbilansowanego pakietu dodatków uszlachetniających i zapewnia optymalną wydajność zarówno nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych jak i starszych modeli. Kluczowe korzyści:

Właściwości Zalety i potencjalne korzyści
Zwiększona stabilność termiczna i odporność na utlenianie Mniej szlamu i osadów oraz dłuższa trwałość eksploatacyjna silnika i oleju
Lepsza ochrona przed zużyciem Dłuższa trwałość eksploatacyjna elementów silnika
Lepsze zabezpieczenie przed korozją Mniejsze zużycie łożysk, co przyczynia się do wydłużenia okresów między wymianą oleju w nowoczesnych silnikach Diesla
Zaawansowana ochrona przed gromadzeniem się osadów na tłokach Utrzymywanie silnika w czystości przy mniejszych kosztach serwisowania oraz dłuższej trwałości eksploatacyjnej silnika
Zaawansowane rozpraszanie sadzy w celu ograniczenia wzrostu lepkości, gromadzenia się osadów i zatykania się filtrów Lepsza ochrona silnika i dłuższa trwałość eksploatacyjna
Lepsza pompowalność w niskich temperaturach Szybszy rozruch i mniejsze zużycie w niskich temperaturach
Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Normy, aprobaty, specyfikacje

Mobil Delvac MX Extra 10W-40 spełnia i przekracza wymagania poniższych specyfikacji przemysłowych: ACEA E7 API CI-4/CH-4/SL/SJ Caterpillar ECF-2 Cummins CES 20077/20076 Mobil Delvac MX Extra 10W-40 posiada następujące dopuszczenia producentów:

  • MB-Approval 228.3
  • Mack EO-M PLUS/EO-N
  • Volvo VDS-3
  • MAN M3275-1
  • Renault Trucks RLD-2 MTU Oil Category 1 (Open crankcase only – up to 500 hours ODI)

Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest polecany przez ExxonMobil do aplikacji wymagających następujących poziomów jakościowych:

ACEA B2, A2 API CG-4/CF-4/CF Cummins CES 20072/20071 Detroit Diesel 7SE270 (4-Stroke Cycle) Renault Trucks RLD Volvo VDS-2 MTU Oil Category 2

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Parametry fizyko-chemiczne

Właściwości fizykochemiczne
Klasa lepkości SAE 10W-40
Popiół siarczanowy, [%wag.], ASTM D874 1,15
Temp. zapłonu, [°C], ASTM D92 210
Lepkość kinematyczna w 100°C, mm2/s, ASTM D445 14,8
Lepkość kinematyczna w 40°C, mm2/s, ASTM D445 100
Temperatura płynięcia, °C, ASTM D97 -36
Wskaźnik lepkości, ASTM D2270 154
Gęstość w 15°C, [g/ml] ASTM D1298 0,867
Liczba zasadowa TBN, mgKOH/g, ASTM D2896 11,1
Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Karta charakterystyki

 

Karta produktu

Karta charakterystyki

 

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin