OLEJ SILNIKOWY MOBIL DELVAC 1 5W-40

0.00

MOBIL DELVAC 1 5W-40 – to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych.

Wyczyść

Opis

MOBIL DELVAC 1 5W-40 – to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych, który zapewnia doskonałe smarowanie, a także przyczynia się do wydłużenia okresów pomiędzy wymianami i zwiększenia trwałości silników Diesla pracujących w trudnych warunkach. Mobil Delvac 1 5W-40 gwarantuje doskonałe osiągi zarówno w nowoczesnych silnikach o niskiej emisji spalin, jak i w starszych modelach silników dobrze serwisowanych. Mobil Delvac 1 5W-40 jest rekomendowany do szerokiej gamy wysokoobciążonych aplikacji i trudnych warunków pracy w pojazdach drogowych i maszynach roboczych pracujących w transporcie, przemyśle górniczym, budownictwie i rolnictwie. Mobil Delvac 1 spełnia wymagania testy specyfikacji API SL dla silników benzynowych we flotach mieszanych.

Doskonała wydajność oleju Mobil Delvac 1 5W-40 jest efektem doskonałej współpracy pomiędzy czołowymi producentami sprzętu i zastosowaniem nowoczesnych technologii w środkach smarnych. Produkt spełnia lub przewyższa wymagania niektórych z ostatnich specyfikacji ACEA, API, JASO oraz globalnych specyfikacji przemysłowych dla olejów do silników wysokoprężnych, jak również wymagań czołowych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników.

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Informacje o produkcie

Producent

MOBIL

Linie produktów

DELVAC

Typ oleju

Syntetyczny

Rodzaj napędu

Diesel

Lepkość - klasyfikacja SAE

5W-40

Jakość - klasyfikacja API

API CF, API CF-4, API CG-4

Jakość - klasyfikacja ACEA

ACEA E4, ACEA E7

Aprobaty producenta

, ,

Opakowania

20L, 4L

Zastosowanie

Mobil Delvac 1 5W-40 jest zalecany do stosowania w wysokoobciążonych silnikach, włącznie z najnowocześniejszymi silnikami o niskiej emisji z recyrkulacją gazów spalinowych (EGR). Aplikacje te obejmują:

  • Silniki pojazdów drogowych działających zarówno przy dużych szybkościach/ dużym ładunku oraz w warunkach częstych startów/ zatrzymań
  • Silniki pojazdów specjalnych działających w trudnych warunkach małej szybkości/ dużego ładunku
  • Praktycznie wszystkie pojazdy z silnikiem Diesla pochodzących od producentów amerykańskich, europejskich oraz japońskich
  • Jednostki chłodzące
Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Właściwości i zalety

Wiele nowoczesnych, niskoemisyjnych silników Diesla pracuje w warunkach wyższych temperatur roboczych i podczas eksploatacji tworzy się w nich więcej sadzy w porównaniu do starszych typów silników. Warunki te znacząco zwiększają wymagania do wysokiej efektywności środków smarnych.  Współczesne mniejsze konstrukcje silników wpływają na zmniejszenie zużycia oleju, skutkiem czego potrzeba mniej dolewek świeżego oleju w celu uzupełnienia dodatków uszlachetniających.  Górne pierścienie na tłokach znajdują się bardzo wysoko, co wpływa bezpośrednią bliskość komory spalania od warstwy filmu smarnego i wystawia środek smarny na działanie silnych naprężeń termicznych. Mobil Delvac 1 5W-40 zapewnia doskonałą wydajność w wysokich temperaturach.  Jest w pełni kompatybilny z konwencjonalnymi olejami. Jego główne zalety to:

1 W porównaniu z konwencjonalnym olejem silnikowym klasy lepkości SAE 15W-40. Uzyskana oszczędność paliwa zależy od typu pojazdu/silnika, temperatur otoczenia, warunków drogowych i lepkości aktualnie stosowanego oleju silnikowego.

Właściwości Zalety i potencjalne korzyści
Spełnia lub przewyższa wymaganiami większość specyfikacji producentów OEM Jeden olej silnikowy do taboru mieszanego
Wyjątkowa stabilność termiczna i odporność na utlenianie Redukuje osadzanie się szlamu w niskich temperaturach i osadów w wysokich temperaturach.
Niska lotność, doskonała ochrona przed zużyciem i polerowaniem gładzi cylindra. Niskie zużycie oleju
Formulacja o niskiej klasie lepkości przygotowana przez ekspertów Posiada potencjalne działanie paliwooszczędne
Doskonała pompowalność w niskich temperaturach Łatwiejszy rozruch oraz mniejsze zużycie silnika
Dobra odporność na korozję Opóźnienie zużycia krytycznych powierzchni
Długie okresy pomiędzy wymianami Zapewnia dużą wydajność operacyjną i wpływa na redukcję kosztów obsługi
Kompatybilność z uszczelnieniami Długa żywotność uszczelek i uszczelnień, wydłużone okresy między przeglądami
Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Normy, aprobaty, specyfikacje

Mobil Delvac 1 5W-40 spełnia lub przewyższa następujące wymagania: 5W-40
API CI-4 PLUS/CI-4/CH-4/SL/SJ
ACEA E7/E4
Cummins CES 20078/20077/20076/20075
Ford WSS-M2C171-D
Renault Trucks RXD
Global DHD-1
JASO DH-1

Mobil Delvac 1 5W-40 posiada następujące aprobaty producentów: 5W-40
MB-Approval 235.28
MB-Approval 228.5
Scania LDF
Voith Retarder Oil Class B
Volvo VDS-3, VDS-2

Mobil Delvac 1 5W-40 jest rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach wymagających: 5W-40
API CG-4/CF-4/CF
Caterpillar ECF-1-a
Cummins CES 20072/20071

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Parametry fizyko-chemiczne

Właściwości fizyko-chemiczne
Klasa lepkości SAE 5W-40
Popiół siarczanowy, [%wag.], ASTM D874 1,35
Gęstość w 15ºC, [kg/l], ASTM D4052 0,854
Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92 226
Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445 14,8
Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445 102
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97 -45
Liczba zasadowa TBN, [mgKOH/g], ASTM D2896 12
Wskaźnik lepkości, ASTM D2270 151
Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

karty charakterystyki

 

Karta produktu

Karta charakterystyki

 

Udostępnij w mediach społecznościowych...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin